10 years blogging

Heel toevallig keek ik van de week
en zag dat ik 10 jaar geleden op 24  juli
met deze blog ben begonnen.
Het is inmiddels alweer augustus maar
dacht dit kan ik niet zomaar voorbij laten gaan.

Er waren hiervoor wat andere namen, zoals sommige
van jullie misschien nog wel zullen weten .)

De laatste tijd blog ik weinig, maar lees en kijk
nog steeds wel bij vertrouwde blogsters.

Gewoon ook om dat je zo gewend ben
 om een kijkje te nemen hoe het met ze gaat.

Zoveel leuke kontakten die ik heb opgedaan.
En zoveel leuke mensen die ik helaas door de afstand
met Nederland nooit heb kunnen ontmoeten.

Momenteel zijn we druk bezig om ons
gastenhuis af te maken, en hopelijk kunnen de eerste
gasten er (ondervoorbehoud) in April komen logeren.


Het lijkt mij zo leuk om jullie 1 voor 1 te ontmoeten.
Alle leuke gesprekken die we via het net hebben
gehad, schept een band.

Op Instagram of hier zal ik update's opleggen
over de vooruitgang van het huisje. 


Heb je vragen over het gastenhuisje of
zomaar kun je me altijd een mailtje sturen.


Kram / Marion

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BASICHUS